Виробництво Wukong почалося 2018-го і тривало 6 років. Бюджет фентезійного екшену становив близько 70 мільйонів доларів, і більшість коштів прийшла з кишені інвестора.
Ву також офіційно визнав, що за перші два тижні продажі Black Myth: Wukong перевалили за позначку в 18 млн копій (раніше подібну цифру озвучували лише аналітики). Очікується, що показники можуть сягнути 30 мільйонів.
Нагадаємо, що Black Myth: Wukong вийшла на PC та PlayStation 5. Реліз на Xbox Series X/S затримується. Раніше вважалося, що Sony нібито заплатила розробникам за тимчасову ексклюзивність, проте Microsoft спростувала цей слух.
Кто бы что не говорил, а игра реально выстрелила! Чуваки не зря старались! Китайцы поддержали своих!