У God of War: Ragnarök знайшлося місце як важким моментам, так і безтурботним. До останніх відноситься поява Рататоска — білки, що говорить, що доглядає за деревом Іггдрасіль. Однак персонажа могли прибрати з гри, якби керівник Ерік Вільямс за нього не заступився.
У розмові з Game Informer гейм-директор розповів, що багато хто в команді вважав, мовляв, Рататоск не підходить грі за духом. Одна сцена першої зустрічі білки з Кратосом та Атреєм чого варта. Звір без сорому лазить по богові війни, заглядає в його сумку і сідає на руки Атрея, щоб розповісти про себе. Герой вийшов чудовим і непередбачуваним — саме таким Вільямс його собі уявляв.
Ерік Вільямс
Керівник був упевнений, що God of War: Ragnarök потребує більш легких моментів, щоб збалансувати похмурий тон оповіді. Через таке рішення деякі фахівці опинялися в глухому куті і не знали, як правильно вписати Рататоска.
Ерік Вільямс
Однак Вільямс продовжував стояти на своєму. Вже ранньому етапі виробництва він знав, хто підійде на роль Рататоска. Взяти участь у розробці запропонували комедійному акторові Суну Вону Чо (SungWon Cho). Раніше він озвучив Ороті Зіллу в Shadow Warrior 3 і робота З4ЛПа в Borderlands 3. Також він веде канал на YouTube, де публікує кумедні ролики. Чо погодився і почав працювати над персонажем із самого початку.
Сун Вон Чо
Актор не лише озвучив персонажа, а й записав його рухи. Сцену зустрічі Рататоска з Кратосом та Атреєм створив саме Сун Вон Чо – вона перекочувала у релізну версію без змін. Однак частина інших задумів все ж таки залишилася в засіках студії. Наприклад, між Рататоском і ковалем Броком мав відбутися римований обмін шпильками.
Варто зазначити, що Рататоск з'являвся і в God of War 2018 — у вигляді «Шкідливої білки», яку закликає