Творчий директор Arrowhead Game Studios Йохан Пайлстедт (Johan Pilestedt) відвідав конференцію Nordic Game 2024. У своєму виступі фахівець розповів про нелегкий шлях до запуску Helldivers 2.
Виробництво гри зайняло 7 років, 11 місяців і 26 днів. Як зізнався Пайлстедт, спочатку автори збиралися вкластися в три роки:
Процес затягнувся з низки причин. Насамперед, створення ігор неможливе без численних проб і помилок:
Виробництво ускладнило і бурхливе зростання Arrowhead. Раніше команда налічувала близько 10 осіб, а з часом штат розширився більш ніж до 100 співробітників. Побоюючись перетворити компанію на бездушну корпорацію, боси довго не вживали заходів щодо оптимізації робочих процесів. Однак чітка структура і продумане планування, навпаки, дали змогу Arrowhead залишитися студією, де можна «затусити на терасі та випити пивка».
Крім того, колектив потрапив у пастку постійної зміни цілей. Розробники не відступали навіть від складних завдань і в результаті зривали терміни. Довести справу до кінця авторам допомогли «сила волі, товариство» і співчуття до гравців:
Helldivers 2 доступна на ПК (Steam) і PlayStation 5.