У жовтні ЗМІ доповідали, що розрахований на багато користувачів спін-оф The Last of Us «ще не зовсім скасований, але фактично заморожений». Через два місяці Naughty Dog визначилася із долею проекту — його відправлять в утиль.
Як говорить послання від девелоперів, їм було вкрай важко зважитися на припинення розробки так званої The Last of Us Online.
З публікації Naughty Dog
Виробництво онлайн-відгалуження стартувало ще за часів, коли команда працювала над The Last of Us Part II. Спочатку фахівці займалися лише мультиплеєрним режимом для сиквела, проте пізніше вони замахнулися на окремий проект. До того ж, вже тоді Sony почала поглядати на ігри-сервіси.
Якщо вірити студії, у TLoU Online був величезний потенціал. Пізніше фахівці доопрацювали задум і представили досконалішу версію геймплею, яка мала приносити задоволення від гри. Однак коли розробка перейшла на наступний етап, команда побачила справжній масштаб тайтлу і всіх випливаючих — до цього Naughty Dog виявилася не готовою.
З публікації Naughty Dog
Однак не все, що пов'язане з TLoU Online, полетить у трубу. Як пояснила команда, знання та технології, які з'явилися у колективу, знайдуть застосування в майбутніх проектах. А їх в Naughty Dog «більше одного» — студія вже займається кількома одиночними тайтлами.
Нагадаємо, про плани випустити мультиплеєр окремо від Part II розробники розповіли в 2019 році. Новин про відгалуження не було аж до січня 2023-го, коли Naughty Dog показала концепт-арт мережевої гри. У травні бос студії Ніл Дракманн (Neil Druckmann) оголосив, що проекту потрібно більше часу. Як уточнив репортер Bloomberg Джейсон Шрайєр (Jason Schreier), після експертизи від Bungie колектив змусили переглянути концепцію TLoU Online. Пізніше в Naughty Dog пройшли