Рольовий бойовик No Rest for the Wicked вже вийшов у ранньому доступі Steam. Щоправда, успішним його назвати важко — користувацький рейтинг завмер на позначці в 58 % позитивних відгуків. Що ж пішло не так?
По-перше, люди скаржаться на стан гри, мовляв, розробники випустили її занадто рано навіть для раннього доступу. У ній не вистачає низки необхідних функцій на кшталт кнопки «Вийти на робочий стіл» і опції для перепризначення клавіш. Також користувачам не сподобалося, що персонажу обов'язково потрібно прямо дивитися на об'єкт взаємодії, чи то NPC, чи то сходи, чи то записки. Пройшлися рецензенти і по незручній камері, малому об'єму інвентарю, дивним хітбоксам, низькій читабельності оточення, а також по системі міцності, яка "є лише болем для гравців і зовсім не сприяє веселощам".
Digital Foundry підтвердила, що гра пригальмовує в особливо навантажених місцях. На думку Джона Ліннемана (John Linneman), продуктивність тайтла не ідеальна, але відповідає очікуванням від проєкту в ранньому доступі.
Moon Studios уже звернула увагу на фідбек від користувачів і пообіцяла взятися за вирішення найпоширеніших проблем. У списку поточних завдань команди таке:
Однак не варто думати, що Moon Studios промахнулася в усьому. Позитивних моментів у No Rest for the Wicked теж достатньо! У відгуках хвалять стильне художнє виконання, музичний супровід, бойову систему, яка кидає виклик, цікавий сюжет і цікаве дослідження оточення, адже мало не в кожному кутку заховано щось цікаве.