Наприкінці серпня NVIDIA анонсувала нову версію Half-Life 2 на основі своєї платформи RTX Remix. Подробиць тоді було небагато, але напередодні розробники Half-Life 2 RTX поговорили з LambdaGeneration і відповіли на кілька запитань від аудиторії.
Зібрали найцікавіші деталі.
Що поміняють у Half-Life 2 RTX?
Мова про ось цей проліт (кадр з оригінальної Half-Life 2).
Робочий скріншот від розробників Half-Life 2 RTX (нова версія знизу).
Модель Ламарр в Half-Life 2 RTX складається з 49668 полігонів.
…В оригіналі вона мала 1690 полігонів.
Костюм Гордона Фрімана — 95 000 полігонів у Half-Life 2 RTX.
…І 2800 полігонів у оригіналі.
Нова стіна з parallax occlusion, 4K-текстурами та самозатіненням через трасування шляхів.
Оригінал.
Дати релізу у Half-Life 2 RTX поки немає.