«Батько» серії Prince of Persia Джордан Мекнер (Jordan Mechner) веде особистий блог, в якому ділиться байками з девелоперського життя. Напередодні він розповів, що нещодавно хотів випустити третю частину оригінального «Принца» і навіть отримав попереднє схвалення від Ubisoft, але не зрослося.
Мова про найпершу Prince of Persia, що вийшла 1989 року. Гра стала великим хітом і доросла до сиквела Prince of Persia 2: The Shadow and the Flame 1993-го. Друга частина закінчувалася на кліффхенгері — гравцям показували якусь чаклунку, яка стежила за принцом через чарівний шар.
Кліффхенгер Prince of Persia 2.
За планом Мекнера, кліффхенгер мав підводити до третьої частини. Триквелу дали зелене світло в 1993-му, але почалася епоха Doom, двовимірні ігри вийшли з моди, видавці почали ганятися за 3D. «Принцу Персії» зміна трендів далася несолодко: початкову третю частину скасували, і замість неї в 1999-му вийшла Prince of Persia 3D. Формально вона завершувала трилогію, але Мекнер мав до неї опосередковане відношення — ця гра йому не подобалася.
Судячи з того, що Мекнер розповідає у блозі, до ідеї «правильного» триквела класики повернулися у 2017 році. Гру розробляли в Ubisoft Montpellier — студії, яка зараз займається Prince of Persia: The Lost Crown. Здається, у триквелі теж мала бути двомірна перспектива, а Мекнер брав участь у виробництві.
Однак у 2019 році Prince of Persia 3 знову скасували. Виходить, гра пережила аж дві смерті з різницею 26 років! Втім, Мекнер тепло відгукується про колег з Ubisoft Montpellier і з нетерпінням чекає релізу The Lost Crown - він вірить, що перезавантаження виявиться хорошим.
Сам Мекнер після подвійної невдачі з Prince of Persia 3 повернувся до графічних новел — наприклад, намалював Replay,