У IGN звернули увагу, що голос та інтонації одного з другорядних героїв Prince of Persia: The Lost Crown надто вже сильно нагадують програму для перенесення тексту в мову. Портал зв'язався з відповідальними за озвучку і вияв кумедний промах зі сторони Ubisoft.
Йдеться про духа дерева на ім'я Калюкс. У нього не так багато реплік, проте з ним можна часто перетинатися під час використання швидкого переміщення. На думку журналістки IGN Ребеки Валентайн (Rebekah Valentine), голос персонажа був створений спеціальною програмою, яка безкоштовно озвучує тексти. Ребеці навіть вдалося підібрати той самий голос, що звучить у метроідванії. Крім того, Калюкс не вказаний у заключних титрах, хоча всі інші озвучені герої та прикріплені до них актори у списку є.
Щоб прояснити ситуацію, спочатку в IGN зв'язалися з компанією Side UK, яка займалася звукозаписом для The Lost Crown. Там підтвердили, що було організовано кастинг, запис реплік та їх постобробку. Однак програмами для синтезу мови в Side UK не користувалися. У студії припустили, що за цим стоїть сама Ubisoft. Так і виявилося.
За словами представника «юбіків», під час розробки деякі команди вставляють у проєкт тимчасові заглушки, серед яких і озвучені ШІ репліки. Як правило, їх прибирають після того, як виконано остаточний дубляж. «В англійській версії ці вісім рядків для [Калюкса] не були реалізовані належним чином, але їх замінять і оновлять у найближчому патчі», — запевнили в Ubisoft. Компанія повідомила, що неполадку виправлять не в апдейті першого дня, а колись наприкінці січня або на початку лютого.
Озвучка від штучного інтелекту стала однією з найбільш обговорюваних тем в індустрії за останній час. Актори турбуються, що рано чи пізно нейромережі залишать їх без роботи. Тому