Phantom Blade Zero — перший великий проект від китайської студії S-Game, яка раніше випускала в основному мобільні ігри, зроблені в RPG Maker. Однією з них була Rainblood, яка і лягла в основу масштабнішої Phantom Blade Zero. Розробники докладніше розповіли про тайтл, що готується в блозі PlayStation.
Команда зізналася, що обожнює ігри жанру hack and slash на кшталт Devil May Cry та Ninja Gaiden. Однак девелопери вважають, що проекти з таким геймплей підходять далеко не всім. Найбільш популярними зараз є «стратегічні бойовики», наприклад, соулслайки та тайтли серії Monster Hunter. Але до них Phantom Blade Zero колектив теж не зараховує, тому що їх повільний темп з часом «на подумати» суперечить ураганному екшену, який запланували в S-Game.
У Phantom Blade Zero запропонують грати за Соула — елітного найманого вбивцю, який служить у потайливій та могутній організації під назвою «Порядок». Протагоніста звинуватили у вбивстві голови «Порядку», якого він не робив, і тяжко поранили під час погоні. На щастя, таємничий цілитель зміг врятувати Соула від загибелі, але його ліки будуть діяти лише протягом 66 днів. За цей період герой має з'ясувати, хто насправді стоїть за злочином.
S-Game виліплює напіввідкритий світ гри на базі Unreal Engine 5. За словами студії, її ресурси обмежені, тому було вирішено залишити сили не на створення відкритого світу, а на окремі рівні прийнятного розміру. Їх зберуть вручну та наповнять різними заняттями. Протистоятимуть герою як люди, так і монстри. За перемогу над ними належить зброя, броня, артефакти та навички.
Судячи з тексту, бойова система дозволить комбінувати прийоми і виконувати ланцюжки атак, задіявши мінімальну кількість кнопок. З рухами для «бойовки» колективу допомагає режисер та