Поверхня планети Арракіс – недружнє місце. Автор видання PC Gamer поспілкувався з Джоелом Білосом (Joel Bylos), креативним директором майбутньої ММО Dune: Awakening , про те, які небезпеки чекають на гравців і які механіки виживання присутні в проекті.
Розробкою гри займається студія Funcom, яка відома багатьом завдяки Conan Exiles. Отриманий досвід від розробки цієї гри девелопери застосують у Dune. Однак Джоел уточнив, що при створенні системи виживання вони багато в чому орієнтувалися на Valhiem, тобто механіки не будуть виснажливими та дратівливими, щоб не відлякати широку аудиторію.
Наприклад, гравцям у Dune: Awakening потрібно буде багато взаємодіяти зі спайсом. Персонаж не помре, якщо не прийматиме пряність. Але якщо підтримувати її вміст у крові на належному рівні, то гравцю будуть доступні нові навички та покращення здібностей.
Джоел Білос
Однак автори вшановують канон і не збираються принижувати важливість води на Арракісі. Тому волога — один із тих ресурсів, без яких не вижити.
Пустелі Арракіса постійно накривають смертельні коріолісові бурі. Гравці повинні завжди знати, де знаходиться найближче укриття. Розробники хочуть, щоб користувачі постійно відчували напругу. Буря не вбиватиме моментально. Але її поява на горизонті має змусити всіх терміново шукати місце, де можна сховатися.
Ще одна небезпека, знайома багатьом фанатам, — Шаї-Хулуди. Ці гігантські піщані черв'яки відчувають вібрацію піску на багато кілометрів навколо. Розробники із Funcom хочуть, щоб у гравців з'явився новий досвід подорожей. Їм доведеться прокладати свій маршрут так, щоб не потрапити в пащу черв'яка.
Джоел Білос
У Dune: Awakening гравцеві не доведеться довго вивчати та прокачувати довгі гілки технологій для крафту, як це часто буває