Blizzard провела пряму трансляцію з розробниками Diablo IV. Девелопери поділилися подробицями про майбутнє відкрите бета-тестування гри, включаючи системні вимоги та способи отримання спеціальних нагород.
Тимчасові межі не змінилися. Також розробники сказали, що гру можна буде завантажити заздалегідь.
Під час бета-тестування і після релізу в грі не буде підтримки рейтрейсингу, але розробники обіцяють додати її в майбутньому.
Девелопери також відзначили, що Diablo IV може запуститися і на ПК з скромнішими характеристиками, ніж зазначені нижче, але в такому разі не варто розраховувати на стабільну роботу та якісну картинку.
Також розробники докладно розповіли , як вони переробили систему броні у грі. Тепер все влаштовано трохи інакше порівняно з Diablo III, і гравцям потрібно уважно стежити за тим, які спротиви дає спорядження.
Кожен предмет, від шолома до чобіт, має показник броні. Цей параметр визначає скільки відсотків фізичної шкоди поглинається при атаці противника. Чим вища потужність предмета, тим більший показник броні. При цьому опір іншим типам збитків становить половину захисту броні. Наприклад, якщо ваше спорядження забезпечує 60% поглинання фізичної шкоди, то шкода від вогню або тіні знизиться лише на 30%.
Ці цифри мають велике значення, оскільки розробники мають намір регулювати складність світових рівнів через штрафи.
Але також у міру прогресу гравці зможуть збільшити свій захист від стихій та іншої нефізичної шкоди за допомогою дерева навичок та предметів з особливими властивостями.
Diablo IV вийде 6 червня на ПК, PlayStation та Xbox.