Напередодні Ubisoft поділилася, що з 9 червня публікуватиме відеощоденники розробників Assassin Creed Mirage. Перший випуск під назвою «Повернення до коріння» присвячений ключовим елементам гри — паркуру, прихованим вбивствам та стелсу.
За словами команди, Assassin's Creed Mirage — любовне послання до перших частин серії. Гра передасть атмосферу оригіналу та запропонує вдосконалені механіки.
Насамперед фахівці заговорили про паркур. При його створенні девелопери зосередилися на комфорті та плавності. У цьому плані «Міраж» наближений до ігор про Еціо — у них біг по дахах і стрибки по перекладинах спліталися в єдиний потік. Пересування полегшують як уже знайомі пристрої на кшталт мотузкових ліфтів, так і нові. Наприклад, жердини, які допоможуть подолати великі відстані між будинками. Крім того, Басим швидший і спритніший, ніж Ейвор з «Вальгали».
Для потайливих вбивств колектив підготував більше анімацій, включаючи ті, які були присутні в першій Assassin's Creed. Басим вільний присісти на лавку або раптово тицьнути супротивника лезом з альтанки на даху. Розробники хочуть, щоб геймери намагалися триматися в тіні, оскільки саме цьому Басима навчали Незримі. Залишатися непоміченим буде не так легко, адже Ubisoft пошаманила над штучним інтелектом супротивників. В Assassin's Creed Mirage повернеться і соціальний стелс.
Незримі розкинули по Багдаду мережу бюро, де Басим може брати побічні контракти, і навіть взаємодіяти з союзниками та інші фракціями. Якщо вірити розробникам, геймери мають самостійно з'ясовувати особу цілі для вбивства і збирати додаткові відомості для успішного виконання місії. Почуття ностальгії лоскоче і опціональний фільтр, що перефарбовує зображення в синьо-сірі кольори оригінальної Assassin's Creed.
Реліз