Embracer Group оголосила про реструктуризацію. У відкритому листі генеральний директор холдингу Ларс Вінґефорс (Lars Wingefors) уточнив подальші кроки компанії. Якщо коротко, то скорочення можуть призвести до закриття деяких студій та зупинення виробництва частини ігор.
За словами Вінгефорса, процес, що стартував, зробить Embracer «гнучкішою, сильною, цілеспрямованою та економічно самостійною компанією». Мовляв, останніми роками холдинг витрачав багато коштів на купівлю студій та прискорення темпів органічного зростання, і тепер настав час навести лад. Керувати процесом будуть Меттью Карх (Matthew Karch) та Філ Роджерс (Phil Rogers), яких призначили на тимчасові посади виконавчого директора та директора з розвитку.
Реструктуризація триватиме до березня 2024-го і зосередиться на скороченні витрат, розподілі капіталу, підвищенні ефективності та консолідації бізнесу. Програма поділена на кілька етапів:
Вінгерфорс уточнив, що Embracer виступатиме видавцем для меншої кількості сторонніх ігор і змістить фокус на тайтли від внутрішніх команд. Крім того, холдинг збільшить зовнішнє фінансування великих проектів. Зміниться і процес схвалення ігор та виділення на них інвестицій. Якщо вірити керівнику, озвучені плани не торкнуться вже анонсованих інтерактивних розваг. В основному удар прийде на тайтли, які ще не встигли показати публіці.
Ларс Вінгефорс
На заяву керівництва вже відреагувала Crystal Dynamics, яка знаходиться під крилом Embracer із серпня 2022-го. Якщо вірити студії, реструктуризація ніяк не позначиться на розробці нових Perfect Dark та Tomb Raider.
Нагадаємо, наприкінці травня Embracer повідомила, що в останній момент зірвалася угода на 2 мільярди доларів щодо стратегічного партнерства з неназваною компанією. Після