Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots завітала лише до PlayStation 3 — гра так і не обзавелася портами для інших платформ. Якщо вірити колишньому помічнику продюсера в Kojima Productions Райану Пейтону (Ryan Payton), «четвірка» все ж таки могла з'явитися і на Xbox 360, проте карти сплутали технічні обмеження.
Про це Пейтон розповів в інтерв'ю з письменником Стівеном Л. Кентом (Steven L. Kent) для книги Ultimate History of Video Games: Volume 2. Раніше стало відомо, що Konami не укладала угоду про ексклюзивність MGS4 з Sony. Тепер з'явилися відомості, що компанія збирала команду фахівців, які мали перевірити працездатність проекту на Xbox 360.
Пейтон зізнався, що хоча його колеги і були виснажені розробкою для PS3, більшість із них були відданими фанатами Sony і не розуміли, навіщо витрачати ресурси на подібний тест.
Райан Пейтон
Але чому ж тоді «четвірка» обійшла стороною консоль Microsoft? Вся справа в носіях, які використовувалися в Xbox 360. PlayStation 3 оснастили приводом для читання дисків Blu-ray, що вміщують до 54 гігабайт даних. Однак пристрій «майків» міг зчитувати лише DVD-диски, на які можна записати лише 8,3 гігабайти інформації. Обсяг MGS4 у кілька разів перевищував місткість подібних DVD, тому для випуску гри на Xbox Konami довелося розбивати реліз на кілька носіїв. Компанія на такий крок не наважилася.
Колишній керівник американського підрозділу PlayStation Джек Треттон (Jack Tretton) одного разу сказав, мовляв, Metal Gear Solid 4 не тільки є ексклюзивом PS3, а й можлива лише на PS3 завдяки Blu-ray.
Нагадаємо, в даний час Konami працює над ремейком третьої частини MGS, який отримав назву Metal Gear Solid: Snake Eater. Проект пропишеться на ПК (Steam), PlayStation 5 і Xbox Series колись у майбутньому.