Наразі Remedy Entertainment працює одразу над кількома проектами, включно з продовженням Control і ремейками двох перших Max Payne. Однак жонглювати великою кількістю тайтлів у розробці нелегко, тому часом від чогось доводиться відмовлятися.
Remedy разом із партнером в особі Tencent повідомила, що зупинила виробництво проєкту з кодовою назвою Kestrel. У минулому він носив ім'я Vanguard і являв собою умовно-безкоштовну гру з акцентом на мультиплеєр і кооператив. Однак у листопаді 2023-го студія перезапустила розробку і перетворила продукт на преміальний.
Далі етапу створення концепції багатокористувацька забава так і не пішла. Схоже, перезавантаження не дало плодів, тому сторони прийняли рішення відмовитися від Kestrel, щоб Remedy зосередилася на інших своїх іграх. Над скасованим проєктом працювала невелика команда, яку переведуть на інші ігри у виробництві.
За словами генерального директора студії Теро Віртали (Tero Virtala), перерозподіл ресурсів після скасування Kestrel піде на користь іншим тайтлам.
Теро Віртала
Нагадаємо, в недавньому фінансовому звіті Remedy похвалилася, що шутер Condor перейшов на етап повноцінного виробництва. Також студія продовжує працювати над доповненнями для Alan Wake II - перше має побачити світ наприкінці весни 2024-го.