Команді Ratata Arts недовго довелося переживати з приводу Kickstarter-кампанії Ratatan. На збирання необхідної суми в 20 мільйонів ієн (трохи більше 140 тисяч доларів) пішло лише 47 хвилин.
На момент написання нотатки 2,9 тисяч людей накидали ритм-грі 49,9 мільйона ієн (349,5 тисяч доларів). І ця цифра продовжує зростати! Кампанія завершиться через місяць, так що студія має всі шанси виконати відразу кілька додаткових цілей збору, а саме:
Як пишуть автори, Ratatan поєднує в собі елементи ритм-ігри, стратегії та бойовика з видом збоку. Крім того, проект є духовним спадкоємцем Patapon від тих самих розробників. У Ratatan геймерам належить командувати невеликою армією милих «рататанів», потрапляючи в ритм задерикуватих пісень. Робити це можна як соло, так і в мультиплеєрі до чотирьох людей.
Користувачам необхідно грамотно підбирати музичні фрази, щоб віддавати команди, і не збиватися з ритму. Усього таких фраз чотири – вони потрібні для захисту та нападу. У рататанів різні здібності, наприклад, якісь виглядають та атакують слабкі місця супротивника, а інші більше заточені під захист товаришів. Також під час походу до маленьких любителів музики приєднуватимуться звіроподібні «кобани», здатні посилити армію.
ПК-версії Ratatan точно бути, та й консольним, швидше за все, теж. Дата релізу гри ніде не згадується, проте подарунки за підтримку кампанії почнуть розсилати у квітні 2025-го. Не виключено, що проект вийде ближче до цього часу.