Напередодні релізу A Plague Tale: Requiem блог PlayStation поспілкувався з директором гри Кевіном Шото (Kevin Choteau). Керівник дав зрозуміти, що студія Asobo не прощається з франшизою раз і назавжди.
Наводимо фрагмент інтерв'ю:
Нагадаємо, «Реквієм» розповість про нові пригоди Аміції та Гуго. Щоб остаточно перемогти хворобу хлопчика, яка відступила в першій частині, брат та сестра вирушають на загадковий острів. Герої зустрінуть союзників і зіткнуться з ворогами як з людьми, так і з пацюками.
Порівняно з оригіналом, Requiem додала у масштабах. Якщо в Innocence локації рідко давали простір для маневру, то в сіквелі автори обіцяють рівні-пісочниці, які можна проходити різними способами. Полчища щурів стали справді величезними — до 300 тисяч гризунів одночасно, тоді як перша частина могла відмалювати близько 5 тисяч.
A Plague Tale: Requiem стане доступною 18 жовтня на ПК (Steam, GOG, EGS), PlayStation 5 і Xbox Series, а також – у вигляді хмарної версії – на Nintendo Switch. Пригода відразу увійде у підписку Game Pass на комп'ютерах та Xbox.