У рамках шоу Developer_Direct команда Ninja Theory докладніше розповіла про різні аспекти Senua's Saga: Hellblade II, а також продемонструвала геймплейні уривки. У студії повідомили, що друга частина не отримає дискову версію.
У сиквелі Сенуа досліджуватиме Ісландію X століття, щоб зупинити вікінгів, які напали на її поселення в першій грі. Цього разу войовниця вже не так сильно боїться видінь і голосів у голові, та й знайдуться люди, які цінуватимуть її «унікальну перспективу». Під час місії дівчина зустрінеться з велетнями, які сіють хаос, а також стане свідком появи драугрів.
Щоб коректно відобразити психоз героїні, Ninja Theory спиралася на досвід душевнохворих, а також консультувалася з професором Полом Флетчером (Paul Fletcher), який спеціалізується на психіатрії.
Hellblade II похвалиться новою бойовою системою, яка змусить войовницю битися на межі можливостей. Ба більше, кожна сутичка буде відчуватися унікальною, оскільки девелопери хотіли розповісти історію навіть за допомогою битв. «Сенуа — не супергероїня. Вона бореться за своє виживання, тому ми хочемо, щоб гравці теж могли відчути її боротьбу», — підкреслив головний художник зі спецефектів Марк Слейтер-Танстілл (Mark Slater-Tunstill).
Звуку та слуховим галюцинаціям Сенуї в Hellblade II приділили дуже багато часу і сил. Якщо в оригіналі фахівці виконали лише голоси в технології просторового звучання, то в сіквелі таким чином обробили всі звукові ефекти і музику — це має посилити занурення.
За словами девелоперів, виключно цифровий реліз Hellblade II дав змогу Ninja Theory зробити гру саме з такою тривалістю, яка чудово підходить для виконання всіх задумів команди. Крім того, оскільки розмір сиквела приблизно можна порівняти з першою частиною, розробники змогли