Ігри Ubisoft легко впізнати по кочуючим із проекту в проект характерним елементам на кшталт вишок, аванпостів та іншого. Чи вдалося авторам Avatar: Frontiers of Pandora запропонувати щось нове, або перед нами звичний Far Cry із синіми людьми? Відповідь можна знайти в рецензіях критиків.
На момент написання нотатки у Avatar: Frontiers of Pandora 74 бали на Metacritic (ПК-версія) та 70 балів на OpenCritic — проект рекомендують лише 52 % оглядачів. Бойовик хвалять за чудову графіку, відмінний саундтрек і сценарій, гарну гру акторів, безліч занять і захоплюючий геймплей. Однак знайшлися у тайтла і вагомі мінуси на кшталт дивної поведінки ворогів, застарілої системи місій та стрибків складності. Також деякі поскаржилися на посередню якість побічних завдань, затяжний початок історії та трудності в навігації.
Автор Eurogamer відзначив, що від буйства фарб Пандори захоплює дух, проте пізніше починають боліти очі і ламатися мозок, мовляв, важко здогадатися, куди потрібно йти і що робити. Щоб розуміти те, що відбувається, зовсім не обов'язково дивитися фільми або вивчати інші медіа по «Аватару». Знайомі з проектами Ubisoft легко помітять у Frontiers of Pandora типові елементи «юбіків», проте девелопери все ж ввели жменю нових систем, щоб освіжити геймплей. Щодо польотів, банші стане доступним лише через кілька годин гри.
Нижче обрали висновки з трьох рецензій з високою, середньою і низькою оцінками в рамках опублікованих оглядів.
Джессі Норріс (Jesse Norris)
Трістан Огілві (Tristan Ogilvie)
Ентоні МакГлінн (Ентоні МакГлінн)
Avatar: Frontiers of Pandora побачить світ 7 грудня на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series