Для Halo Infinite студія 343 Industries розробила двигун Slipspace. Журналіст Джеремі Пентер (Jeremy Penter) стверджує, що в майбутніх проектах команда використовуватиме іншу технологію Unreal Engine.
Якщо вірити Пентеру, рішення вже прийнято - 343 Industries переключається на двигун від Epic Games. Журналіст не уточнив, як зміна вплине на нові ігри від авторів Halo.
Нагадаємо, у вересні 343 Industries втратила двох ключових співробітників:
Не виключено, що технічні проблеми виявилися однією з причин слабкої підтримки Halo Infinite. Зокрема, мережевий кооператив для кампанії та редактор Forge стануть доступними лише у листопаді, майже через рік після релізу бойовика.
Від популярності, яку Infinite здобула на старті, не залишилося і сліду — максимальна відвідуваність гри в Steam за останню добу складає 5190 осіб. Недавні огляди користувачів — в основному негативні.