У сучасних мультиплеєрних іграх часто використовується так звана SBMM — skill-based matchmaking, тобто система, що збирає разом гравців приблизно одного рівня. Не всім подобається така мода — наприклад, провідному дизайнеру мультиплеєра Halo 2 і Halo 3.
Макс Хоберман (Max Hoberman) побачив матеріал-міркування про SBMM: автор колонки вважає, що матчмейкінг за рівнем навичок — це благо, оскільки пропонує гравцям порівнянних супротивників і, відповідно, підтримує стабільний інтерес до геймплею. Але Хоберман з таким трактуванням незгоден:
Макс Хоберман
Зараз Хоберман очолює власну компанію Certain Affinity. Це студія-різноробочий, яка допомагає різним партнерам: наприклад, вона створювала розраховані на багато користувачів DLC для серії Call of Duty, робила мультиплеєр DOOM 2016-го, а в даний момент допомагає з розвитком Halo Infinite. Тобто Хоберман продовжує щільно взаємодіяти з мультиплеєрними проектами і з проблемами матчмейкінгу напевно стикається регулярно.