Журналіст порталу Eurogamer Метт Уельс (Matt Wales) свого часу провів понад дві тисячі годин у ARK: Survival Evolved. Він вирішив подивитися на ремейк Survival Ascended очима фаната, який подумує повернутися до серії після довгої перерви.
Для початку Метт зазначив, що студія Wildcard ніяк не змінилася. Серед фанатів ARK є окрема категорія мемів про те, як розробники не встигають вкластися в черговий дедлайн. Така ж доля спіткала і Survival Ascended — ігру переносили, потім відкладали реліз консольних версій і так далі. Власники PS5 досі чекають на можливість приручити оновлених динозаврів.
У світлі вищесказаного, Уельс з недовірою ставиться до численних обіцянок розробників, які повинні в 2024 році додати в гру контент із DLC для оригіналу та не тільки.
Однак трейлери та демонстрації вселили оптимізм у серце Метта. Побачивши кінематографічний ролик ARK II, журналіст повірив, що розробники захочуть наблизитися до якості AAA-ігор, а значить ремейк повинен виправити проблеми оригіналу, але він помилявся.
Редактор персонажа справді змінився. В оригіналі пропонувалося створювати деформоване щось, що так і не виправили через роки розвитку гри. А тепер з'явилася деталізація.
Метт Уельс
Далі Wildcard знову повторює помилки оригіналу. Гра не виглядає як продукт із продуманою концепцією та баченням. Перший ARK відчувався як набір випадкових механік, а не послідовно збудований механізм. І Survival Ascended йде по тим ж стопах.
Графіку суттєво покращили, але варто зрушити з місця і її затьмарюють проблеми з продуктивністю. Інструменти будівництва стали зручнішими, а ось інвентар залишився незграбним і не інтуїтивним. Інтерфейс користувача також залишає бажати кращого, як і анімації персонажів.
Метт Уельс
Гра справді може викликати