Справи у Square Enix останніми роками йдуть зі змінним успіхом. Щоб це виправити, компанія представила нову бізнес-стратегію під помпезною назвою «Перезапуск і пробудження Square Enix: трирічний план із закладення фундаменту для довгострокового зростання».
Цей середньостроковий план набуває чинності вже з поточного фіскального року, який розпочався 1 квітня, і охоплює кілька років аж до 31 березня 2027-го. Головна мета анонсованої стратегії — впоратися з проблемами, які виникли під час попереднього подібного плану. З чим зіткнулася Square Enix:
Новий бізнес-план стоїть на чотирьох стовпах:
У спільноті на зміну траєкторії відреагували позитивно. "[Square Enix] потрібен був час, але все ж таки вони додумалися", - написав один із користувачів ResetEra. Тепер багато хто розраховує отримати більше портів на різні платформи, включно з релізом тайтлів у Steam у перший день релізу. «Схоже, вони усвідомили, що ховати свої ААА-ігри на одній платформі — це самогубство», - твітнув ще один небайдужий до долі компанії.
Поряд із новою стратегією Square Enix оприлюднила звіт за підсумками фінансового року. Чисті продажі зросли на 3,8 % (до 2,29 мільярда доларів) у річному обчисленні завдяки Final Fantasy XVI, Final Fantasy VII Rebirth, колекції піксельних ремастерів Final Fantasy і Dragon Quest Monsters 3. Операційний дохід упав на 26,6 % через високі витрати на виробництво. Підсегменти MMO і мобільних ігор виявилися нижчими за торішні. Цифрові продажі інтерактивних розваг збільшилися в усьому світі, відкусивши частку у фізичних носіїв, — цей показник пірнув униз. Загальна кількість реалізованих копій склала 26,32 мільйона одиниць (зростання на 3,88 мільйона примірників порівняно з минулим роком).
У розмові з інвесторами за підсумками