Square Enix запатентувала систему, за допомогою якої дії геймерів можуть впливати на поведінку ігрових персонажів. Це має позитивно позначитися на зануренні, оскільки NPC взаємодіятимуть зі світом набагато реалістичніше та адекватніше.
Технологія під назвою «Відеогра з тренувальними заняттями» покликана зробити NPC у проектах Square Enix ще живішими. Як говорить опис, кастомізація персонажів вийде межі стандартної процедури з вибором атрибутів. Користувачі матимуть можливість натренувати NPC виконувати різні дії самостійно. «Геймери впливатимуть на поведінку віртуальних персонажів. Тобто на те, як вони взаємодіють із внутрішньоігровим оточенням», — зазначено у патенті.
На думку фахівців Square Enix, чим більше гравець займається вихованням NPC, тим більш логічними стають їхні вчинки та поведінка. А це, своєю чергою, підвищить задоволення користувача від проекту.
За словами авторів патенту, цю систему вдасться впровадити у тайтл будь-якого жанру. Як приклад навели файтинг. Під час тренування геймер наказує NPC битися з іншим бійцем — ним може бути як інший гравець, так і такий самий неігровий герой (він теж навчається в процесі). Таким чином персонаж вивчить нові прийоми та навички.
Важливо відзначити, що поки що викладена задумка зафіксована лише на папері. Її можуть почати впроваджувати дуже нескоро, або ж система зовсім не дочекається свого зоряного часу.