Танкред Дайк-Уеллс, колишній творчий директор Starbreeze Studios
Через деякий час компанія офіційно підтвердила цю інформацію порталу 80 Level.
Як наслідок, минулої осені розробники оголосили про зниження витрат на підтримку триквела; це пов'язано з тим, що після релізу на виправлення його недоліків компанії довелося виділити додаткові кошти, а тепер, після виходу найважливіших патчів, їхній потік вирішили трохи зменшити. Фанатам цей хід не сподобався, що призвело до невеликого скандалу в соціальних мережах. Однак їхні реакції не хвилюють бізнесменів: Starbreeze вже переключилася на Project Baxter — багатокористувацький проєкт у всесвіті Dungeon & Dragons. Утім, про згортання підтримки триквела поки що не йдеться: вона стабільно випускає доповнення до кооперативного шутера і не планує зупинятися.