Напередодні спало ембарго на публікацію матеріалів по Starfield, тому слідом за захопленими оглядами посипалися відео та статті, присвячені продуктивності гри. Також космоопера вже доступна власникам преміального видання – народні умільці почали клепати моди.
Експерт DF Олівер Маккензі (Oliver Mackenzie) проаналізував роботу Starfield на консолях Microsoft. Як і було заявлено Bethesda, тайтл підтримує лише режим з 30 fps. За словами ведучого, Series S та Series X можуть похвалитися стабільним фреймрейтом, а сама гра практично позбавлена багів. Нижче головне з відео.
Series X.
Series S.
Series X.
Series S.
Series X.
Series S.
Загалом Маккензі залишився задоволений як грою, і її продуктивністю на консолях. Starfield видає плавну картинку та стабільну кількість кадрів за секунду, а також пропонує пророблений світ і безліч точок інтересу. «З технічної точки зору, Starfield, ймовірно, найбільш відполірована RPG від Bethesda», - підсумував експерт.
Digital Foundry випустить аналіз ПК-версії Starfield трохи пізніше, але вже зараз доступні огляди від IGN, Digital Trends та XboxEra. На думку фахівців, космоопера дає прикурити навіть найпотужнішим системам.
Графіка на низькому, середньому високому та максимальному пресеті.
Графіка на низькому, середньому високому та максимальному пресеті.
DLSS у Starfield через мод
У новинці Bethesda не передбачені технології масштабування від NVIDIA та Intel. Тому геймери вирішили виправити це непорозуміння самостійно. На просторах Nexus Mods вже є понад 50 модифікацій для Starfield, серед яких і інструмент заміни FSR на DLSS або XeSS.
Також ентузіасти виправили неполадку з полем зору — у самій грі немає слайдера, який відповідає за цей параметр. Мод з назвою Starfield FOV дозволяє виставити