Глава Larian Studios Свен Вінке (Swen Vincke) виступив на конференції розробників Digital Dragons у Польщі. Раніше він пригрозив, що після цього івенту більше розповідати про Baldur's Gate III не буде. Наостанок він зізнався, що команда все ж не змогла уникнути кранчів під час створення триквела.
Відповідаючи на запитання із залу, бос Larian заявив, що його підопічним довелося працювати понаднормово, щоб закінчити Baldur's Gate III. Однак кранча було значно менше, ніж під час розробки попередніх тайтлів студії. «Я збрешу, якщо скажу, що ми не кранчили. Непередбачені події мали місце бути», - поділився Вінке.
С возникающими неполадками Larian сражалась всеми своими силами — у студии несколько подразделений, раскиданных по земному шару. Благодаря этому над BGIII постоянно кто-то работал, а сотрудникам практически не приходилось задерживаться допоздна, чтобы исправить вылезшую проблему. Если верить Винке, обычно после восьми вечера в офисах уже почти никого не было, а тем, кто всё же оставался, платили сверхурочные. Если сотрудники и отправлялись в студию на выходных, это происходило «очень, очень, очень редко».
Свен Вінке
Baldur's Gate III стала величезним успіхом для Larian. З грою ознайомилися понад 10 мільйонів осіб, а її автори практично пограбували більшість відеоігрових премій. У скарбничці триквела понад п'ять звань «Гра року» і купа нагород в інших категоріях. Незважаючи на все це команда вирішила відійти від D&D - продовженням «Врат Балдура» займеться вже хтось інший. Тим часом Larian працює над двома «амбітними проєктами». Щоб із ними впоратися, було відкрито сьому студію Larian - цього разу у Варшаві.