У 2017 році студія IO Interactive переживала кризу: на той момент батьківська компанія Square Enix вважала, що їй необхідно позбавитися від творців серії Hitman. Становище було настільки жалюгідним, що пропозиції звучали найрізноманітніші — в тому числі принизливі.
Про церозповів генеральний директор IOI Хакан Абрак (Hakan Abrak):
Як ми вже писали раніше, ризик для IOI був дуже серйозним: на момент розставання з Square Enix грошей залишалося приблизно на три місяці роботи. Але студія в цей період змінила схему поширення HITMAN, і це спрацювало — кількість користувачів зросла на кілька мільйонів, і гроші все-таки з'явилися.
Зараз IOI жива-здорова: студія робить якусь фентезійну гру і займається масштабним проектом про Джеймсе Бонде.