Наприкінці минулого тижня в Мережу вибігли ранні кадри з наступного Grand Theft Auto. Деякі користувачі залишилися розчаровані — вони вважають, що нова GTA виглядає посередньо. Фахівці з геймдева висловилися на захист Rockstar Games — мовляв, ігри і не повинні бути гарними на етапі розробки.
Відвідувач Твіттера з ніком AvgGuy заявив, що графіку зазвичай створюють на ранніх стадіях виробництва ігор. Те, що показано в злитих відео, – майже фінальний результат, стверджує AvgGuy.
На спірний коментар відреагував колишній виконавчий продюсер Dragon Age Марк Дарра (Mark Darrah). За його словами, за два роки до релізу Mass Effect 3 модель Шепарда не мала голови. І це при тому, що ME3 будували на тому ж движку , що і попередні дві частини саги.
Ще одним цікавим фактом про триквел поділився сценарист BioWare Патрік Вікс (Patrick Weekes). За рік до виходу Mass Effect 3 у студії була готова лише одна анімація бігу – для хасків, ворогів, схожих на зомбі. Тож упродовж цілого місяця головний герой бігав саме з такою анімацією.
Нагадаємо, Rockstar Games підтвердила витік Grand Theft Auto. Компанія запевнила, що злив не вплине на розробку проекту. Офіційно гру покажуть, коли буде готова до демонстрації.