Якщо ви пам'ятаєте, як і де оригінальна Dead Space намагається налякати, то в рімейку ці знання не знадобляться. Motive підготувала систему випадкових подій Intensity Director (або «Оператор напруження»), яка щоразу розставляє «лякалки» у різних місцях.
У блозі девелопери поділилися, що доопрацювали графіку, звук та освітлення, завдяки чому отримали нові інструменти, що дозволяють підживлювати тривогу та інтерес гравця. Але це не все, що є у арсеналі команди.
Як приклад, гейм-директор Ерік Баптизат (Eric Baptizat) навів пересування від однієї освітленої ділянки до іншої. У темному проміжку між ними може статися що завгодно. У такі моменти влада переходить до нової системи.
Ерік Баптизат
За словами девелоперів, система оцінює обстановку навколо геймера, розраховує, з якими подіями він зіткнеться, і як часто і в яких місцях вони відбуватимуться. Команда підрахувала, що в «Оператора» закладено понад 1200 унікальних подій. Інструмент може програвати як по одному, так і комбінувати між собою.
Ден Кім (Dan Kim), старший дизайнер систем Motive
«Оператор напруження» збалансовано підходить до підтримки напруги. Система відстежує піки і спади подій, що лякають, і вчасно дає користувачам перевести дух у безпечних ділянках. Тобто ремейк не змусить геймерів відчувати постійний стрес. «Від такого швидко втомлюєшся. Якщо довго перебуваєш у такому стані, настає момент, коли хочеться все кинути», - підкреслює Стівен Сіціола (Steven Ciciola), помічник провідного дизайнера рівнів.
Розробники зізналися, що часом «Оператор» лякає їх самих. Наприклад, переживши особливо моторошний момент під час тестування, команда поспішала похвалити дизайнера рівнів. А потім виявлялося, що це не заскриптований івент, а робота системи.
Ден Кім
Реліз