У минулому продюсер серії Dragon Age, а нині консультант для команди авторів The Veilguard Марк Дарра (Mark Darrah) на своєму YouTube-каналі розкрив, чому в сучасній індустрії між анонсом AAA-гри та її релізом може пройти п'ять років і навіть більше.
Розробник не говорить прямо, але мова очевидно йде про ситуацію з наступною грою серії Dragon Age. The Veilguard анонсували у 2018 році під іншою назвою. Відтоді студія майже не ділилася матеріалами про проєкт, а геймплей фанати побачили тільки у 2024-му. Невже розробка ігор не тільки подорожчала, а й шалено сповільнилася?
Марк Дарра
Дарра також окремо виділив ситуації, коли розробники буквально змушені анонсувати новий проєкт, хоча робота над ним ще толком не почалася. Однією з причин таких анонсів стає тиск видавця: або компанії потрібно більше тайтлів, списком яких вона може козиряти перед інвесторами або навпаки — розробники заявляють про гру, щоб їхній проєкт не прикрили по-тихому.
Анонсувати ігри за п'ять, шість, сім або навіть десять років до їхнього релізу — погана стратегія, але іноді це необхідно, вважає Дарра. Фанати серії Dragon Age вже розбирають відео ветерана BioWare, щоб зрозуміти, чи мав він на увазі, що The Veilguard могли і скасувати на ранньому етапі.