Алекс Баталія (Alex Battaglia) та Джон Ліннеман (John Linneman) з Digital Foundry випустили ролик з підбіркою ігор, які в 2023 році отримали найгірші ПК-версії.
Експерти DF не взялися розглядати всі релізи цього року. Вони вибирали з тих, у які грали самі і випускали огляди на своєму каналі. Алекс і Джон дивилися не тільки на релізні версії портів, але і на то, як на них відбилися патчі. Тому для цього топа DF не розглядали тайтли, які вийшли пізніше вересня, адже студіям потрібно зазвичай близько трьох місяців на полірування проекту після релізу.
Окремо зазначимо, що експерти DF не стали включати Starfield до цього топу через умову про полірування вище і тому, що ПК-версія проєкту була не такою поганою, як у інших претендентів. Ліннеман додав, що багато технічних огріхів гри розробники вже виправили, дотримуючись відгуків від спільноти гравців
Реліз The Last of Us Part I на ПК подарував користувачам Мережі багато мемів, узяти хоча б персонажів, які «пітніють» у кат-сценах. А ще попередня компіляція шейдерів займала від 45 хвилин до кількох годин. Загалом, на релізі проєкт отримав неіграбельну ПК-версію зі статтерами і проблемами із завантаженням текстур
Але у цієї історії щасливий фінал — Part I полагодили через кілька місяців. Розробники на 30% збільшили середню продуктивність, текстури більше не виглядають так, ніби втекли з найгірших ігор для PlayStation 4 або Xbox One.
Гра про навіжену Фрей з браслетом, що говорить, не працювала добре ні на консолях, ні на ПК у перші тижні після релізу. Мало того, що в тайтла були проблеми з продуктивністю, автори наробили помилок у тінях і відображеннях, через що кам'яне місто засвічувало очі гравців сильніше, ніж «флешка» з Counter-Strike 2
Однак студія почула благання фанатів