Напередодні один із босів Ubisoft висловив думку, що передплатним сервісам потрібен зсув у свідомості користувачів: мовляв, геймери мають звикнути до того, що ігри їм не належать. Новина долетіла до глави Larian Свена Вінке (Swen Vincke) — він розповів, чому вважає передплатні сервіси небезпекою для індустрії.
Свен Вінке
Свен Вінке
У коментарях Вінке уточнив, що має на увазі: у світі передплатних сервісів у розробників не буде шансу поборотися за своє особисте бачення — вони будуть змушені не спілкуватися з гравцями та робити щось для них, а вмовляти менеджмент передплатних сервісів (або взагалі платити за можливість потрапити в підписку).
Ігри Larian і справді не перебувають у передплатних сервісах, хоча передплатні сервіси ними цікавляться. Наприклад, судячи з витоків, Microsoft подумувала заманити Baldur's Gate III в Xbox Game Pass, але явно недооцінила гру і планувала виділити для неї досить скромну суму
Утім, це були лише внутрішні попередні прогнози — ми не знаємо, чи робила Microsoft ділову пропозицію Larian і якщо робила, то за які гроші.