Реліз доповнення Dawntrail для Final Fantasy XIV відбудеться вже за місяць, тож розробники організували захід, де журналісти та блогери змогли випробувати гру раніше та поспілкуватися з продюсером Наокі Йосідою (Naoki Yoshida).
Попереднє розширення для чотирнадцятої «фіналки» завершило велику сюжетну арку, що тягнулася протягом десяти років. Тож Dawntrail стане першою сторінкою нового розділу. Як зазначив Йосіда, команді було набагато простіше працювати, бо цього разу на неї не тиснув тягар відповідальності та великих очікувань. Однак керівник наголосив, що йому разом із підрозділом все одно необхідно витримувати єдність історії, оскільки сюжетна лінія продовжує йти вперед. «Проте ми отримали можливість взяти нову висоту. І з цього погляду ми почуваємося більш вільними», - підсумував Йосіда.
Також Creative Business Unit III врахувала досвід запуску Endwalker і ретельно підготувала сервери до майбутнього розширення. Тепер девелопери в силах підключити більше мережевої інфраструктури буквально одним натисканням кнопки. «Думаю, у нас практично немає шансів зіткнутися з ситуацією, в якій ми не впораємося з напливом великої кількості гравців»,- похвалився Наокі Йосіда і додав, що геймери зможуть вільно переміщатися між серверами в менш завантажені моменти. Також колектив вибудовує лінію оборони проти DDoS-атак — з Final Fantasy XIV подібне сталося в травні і вплинуло на центри обробки даних по всьому світу.
Щодо самого доповнення, воно справило на пресу гарне враження. Учасники івенту вивчили нові локації Dawntrail і одне з підземель, а також помацали нові професії — Pictomancer і Viper. Усі деталі сюжету і NPC-квестодавці були приховані, щоб уникнути спойлерів. Як зазначили деякі журналісти, регіон Турал виконаний таким