Нагадаємо, не так давно WolfEye показала поки що безіменну RPG від першої особи в альтернативній Америці 1900-х. У проєкті змішалися ідеї immersive sim та ігор Obsidian на кшталт Fallout: New Vegas. Звучить доволі амбітно, правда? Колантоніо не боїться брати високу планку навіть із відносно невеликою командою WolfEye, мовляв, над Arx Fatalis від Arkane працювали ще менше людей. Проте студія навчилася тримати себе в узді, щоб не загрузнути в процесі і не витратити занадто багато грошей на розробку.
Рафаель Колантоніо
Судячи з усього, прийдешній тайтл від WolfEye отримає стилізовану графіку. Це не тільки скостить вартість виробництва, але й дасть змогу грі набагато повільніше постаріти.
Рафаель Колантоніо
Як приклад гейм-дизайнер навів Dishonored, яка, на його погляд, усе ще симпатично виглядає. При більш пильному вивченні деякі асети можуть виглядати вже не так добре, проте загальна естетика, як і раніше, утримує тайтл у непоганій формі. Те саме стосується й ігор серії The Legend of Zelda - старі проєкти все ще виглядають мило, читає гейм-дизайнер. Чого не скажеш про деякі ігри, автори яких мітили в реалізм. «Коли ти дивишся на них, ти розумієш, що вони намагалися видати реалістичну картинку. Напевно, в той час виглядало це шикарно. Зараз же ти просто не можеш на це дивитися. Мені здається, в цьому і прихована краса стилізації», — зізнався Колантоніо.
У наступного проєкту WolfEye поки немає дати релізу. Він тільки нещодавно покинув стадію препродакшену і ще не знайшов видавця.