Про те, що у Cities: Skylines II проблеми з продуктивністю, ми дізналися заздалегідь: про це говорили не лише журналісти, а й самі розробники. Напередодні співробітники Colossal Order провели сесію питань та відповідей на Reddit та дали додаткові коментарі про своє бачення хорошої оптимізації.
Один із авторів згадав, що в ities: Skylines II цільовою продуктивністю виступає мінімум у 30 fps, а не в 60 fps. Виникло закономірне питання: «А навіщо випускати сучасну гру в 30 fps, коли скрізь тренд на 60?». Старший спеціаліст з технологій Colossal Order відповів так:
Щоб надати користувачам більший контроль над продуктивністю, у налаштуваннях Cities: Skylines II є особлива опція. У неї передбачено три стани:
У тій же сесії розробники сказали, що проблеми з продуктивністю, про які переживають у співтоваристві, зариті не надто глибоко: наприклад, у релізній версії зниження рівня якості візуальних ефектів має дати досить добрий приріст fps, не погіршуючи симуляцію. Крім того, Colossal Order продовжує працювати над оптимізацією і розраховує вичавити більше з процесорів і відеокарт у майбутніх патчах.
Cities: Skylines II вже стартувала на ПК через Steam. Версія для консолей з'явиться наступного року.