Майже через шість років після анонсу до гравців дістався роуглайт-шутер Witchfire. Студія The Astronauts випустила гру в ранньому доступі до ПК.
До дня виходу розробники підготували геймплейний ролик із оглядом основних механік та сюжету проекту. У похмурому світі Witchfire людство бореться з могутніми відьмами за виживання. Ключові бойові одиниці у цій війні — грішники, які за допомогою язичницької магії стали безсмертними мисливцями на відьом. За одного з них і гратимуться користувачі.
Гравцю для вільного вивчення дають кілька великих локацій, куди він може вирушити з безпечного хаба. На рівнях геймерів чекають скрині зі здобиччю, різношерсті супротивники та боси. Гра розрахована на одиночне проходження. Жодних механік для PvP-битв не передбачено.
Розробники хочуть, щоб гравці самостійно вивчали локації та шукали шлях до головної мети – перемоги над місцевою могутньою відьмою. Боротися в цьому світі темного фентезі доведеться за допомогою вогнепальної зброї та магії. Гинучи, персонаж втрачає своє спорядження і накопичений відьмин вогонь — місцеву валюту, необхідну прокачування характеристик.
The Astronauts уточнили, що гра пробуде в ранньому доступі від 12 до 16 місяців. Розробники активно стежитимуть за відгуками гравців і намагатимуться їх враховувати. Ціна гри не повинна змінитись після повноцінного релізу. У шутер тим часом додаватимуть зброю, ворогів і навіть нові рівні.
Поки придбати Witchfire можна лише на ПК в Epic Games Store. Але повноцінний реліз має відбутися і інших майданчиках. Також студія розраховує випустити згодом шутер і на консолях.