Гейм-дизайнер Джош Сойєр (Josh Sawyer) згадував про створення скасованої Aliens: Crucible — рольової гри по всесвіту «Чужого», над якою Obsidian Entertainment корпіла в другій половині нульових. Він розповів про виробництво проекту і поділився концепт-артом, що зберігся.
Фахівець вдався до спогадів у рамках треду в твіттері, в якому розробникам пропонується розповісти про втрачені можливості у сфері геймдева. Сойєр у свою чергу вибрав Aliens: Crucible, якою Obsidian займалася протягом кількох років.
За його словами, під час виробництва RPG за «Чужим» студія функціонувала без гейм-директорів. Процесами управляли керівники підрозділів, які вважалися рівними між собою. В результаті це призводило до того, що вони часто сварилися, оскільки не могли дійти єдиної думки. Сойєр уточнив, що на той час власники Obsidian вважали, мовляв, не варто дозволяти одній людині приймати всі рішення. Однак ближче до завершення роботи над Aliens: Crucible гейм-директор у неї таки з'явився. «Я стояв біля керма Aliens: Crucible цілих три місяці, лол», - написав Сойєр.
Серед іншого розробка Aliens: Crucible йшла ні хитко ні валко.
Джош Сойєр
Якщо вірити фахівцю, Aliens: Fireteam Elite 2021-го від команди Cold Iron Studios багато в чому схожий на творіння Obsidian, що не вийшло. В обох проектах є невелика група героїв, вид від третьої особи та наголос на взаємній підтримці. «На цьому подібності закінчуються, але приємно бачити, що ідея могла бути цікавою на практиці», - поділився Сойєр.
Нагадаємо, в даний момент у розробці знаходиться Aliens: Dark Descent від студії Tindalos Interactive та видавця Focus Entertainment. Це тактична стратегія в реальному часі, в якій належить керувати групою морпіхів. Реліз відбудеться 20 червня на ПК (Steam),