Напередодні видання The Guardian опублікувало статтю, присвячену можливому застосуванню штучного інтелекту у відеоіграх. Повз неї не зміг пройти колишній сценарист серії Dragon Age Девід Гейдер (David Gaider). Він вважає, що у ШІ виходить лише щось схоже на квести чи сюжет.
За словами фахівця, BioWare теж не раз замислювалися про те, щоб використовувати ШІ для створення діалогів і контенту. Однак після кожної спроби підсумковий результат був посереднім.
Девід Гейдер
Розробник вважає, що проблема криється не в самих репліках. На його погляд, згенерований ШІ контент лише має форму квесту чи сюжету, але таким насправді не є.
Девід Гейдер
Напевно знайдуться команди, які повірять, що нейромережа може створити глибоку і унікальну історію. Але Гейдер упевнений, що вони приречені на провал. Також сценарист припустив, що девелопери просто не зможуть встояти перед спокусою, особливо автори MMO, і спиратимуться на допомогу ШІ в тих аспектах, де гравцеві особливо не потрібно продумане сюжетне наповнення. «На це даремно витратить багато сил», - поділився фахівець.
На закінчення свого треду Гейдер написав, що коли ШІ зможе успішно замінити людину «з її інтуїцією та душею», то використання цієї технології для відеоігор стане меншою із проблем суспільства.