Обговорення Starfield у Мережі досі не вщухають. Нижче ми зібрали для вас матеріали про ремейк гри з робочими космічними польотами, метод виправлення бага зі стріляниною, новий мод для «апскейлерів» і розбір лицьової анімації RPG від розробника Dragon Age і God of War.
Ютубер під ніком ThrillDaWill розважає своїх підписників тим, що створює ремейки популярних ігор лише за кілька діб. Автор, звичайно, не може повторити результати багаторічної роботи цілої студії, але намагається перенести з оригінальної гри основні механіки, ідею та навіть щось покращити.
Коли справа дійшла до Starfield розробнику-ентузіасту знадобилося всього два дні, щоб зробити гру на Unreal Engine, в якій геймер може самостійно літати на своєму кораблі між планетами, знаходити аванпости, вбивати ворогів, виконувати прості квести з варіантами вибору в діалогах, збирати предмети в свій інвентар. Більшість начебто складних проблем на кшталт генерації планет і правильної роботи гравітації розробник вирішив за допомогою плагінів з маркетплейсу Unreal Engine.
Свою гру ThrillDaWill поки що виклав тільки для передплатників на Patreon. Також на каналі можна знайти ремейки Hogwarts Legacy, Halo Infinite та LEGO-версії інших популярних ігор.
Художник із персонажів Делані Кінг (Delaney King) в екс-твіттері поділилася своїм поглядом на проблему. Раніше дівчина працювала над God of War, Stellaris та іншими іграми.
За словами Кінг, аніматори з Bethesda Game Studios припустилися серйозної помилки — м'язи навколо очей персонажів не рухаються під час посмішки. Через це NPC виглядають швидше як брехуни. Щира усмішка задіює всі м'язи обличчя. Поточний стан анімацій Кінг назвала жахливим, але при копіткому ручному налаштуванні його можна виправити.
Крім того,