Поточний стан ігрової індустрії викликає безліч запитань. Тому видання Polygon скористалося можливістю, що підвернулася, і поставило їх керуючому директору Microsoft Gaming Філу Спенсеру (Phil Spencer).
Ось головні проблеми, які виділив Філ:
Керівник приділив особливу увагу відсутності зростання в індустрії. Багато ігрових компаній торгуються на біржі, тому повинні показувати хороші цифри у звітах. Адже який сенс купувати акції фірми, яка не росте в ціні? Поточний застій і прогнози щодо зменшення кількості активних користувачів та їхніх грошових вливань лише посилюють тиск на фірми. Через що їм доводиться урізати витрати і звільняти людей. Нагадаємо, в січні Microsoft запустила велику хвилю скорочень, яка торкнулася близько 1 900 співробітників в Activision Blizzard, Xbox Game Studios і ZeniMax.
Філ Спенсер
Схоже, сама Microsoft вирішила розрулити проблему стагнації за рахунок релізу своїх ігор на платформах конкурентів. У такий спосіб Спенсер має намір не тільки збільшити кількість продажів, а й зламати старі звички індустрії, наприклад, ту саму ексклюзивність, яка теж могла зробити свій внесок у застій ринку консолей. За словами Спенсера, кожне його рішення ухвалюється на благо Xbox, навіть якщо хтось вважає інакше: «Кожен крок наближає нас до сильнішої Xbox у довгостроковій перспективі. Це не означає, що всі будуть згодні з кожним прийнятим нами рішенням».
Коли з'явилися перші чутки про те, що ексклюзиви Xbox пропишуться і на PlayStation з Nintendo Switch, у Мережі здійнялася буря обурення. Фанати консолі Microsoft почали звинувачувати компанію мало не у всіх гріхах — так сильно зачепила їх ця новина. У підсумку для підкорення нових платформ були обрані Pentiment, Hi-Fi Rush, Grounded і Sea of Thieves. Не виключено,