Під час стріму, присвяченого скорому виходу Final Fantasy XVI, продюсер гри Наокі Йосіда (Naoki Yoshida) розкрив більше відомостей про свій витвір. Наприклад, він поділився, що шістнадцяту частину могли випустити двома дисками.
За словами Йосіди, обсяг проекту вирішили зменшити лише за півроку до релізу — від початку планувалася дводискова фізична версія. Цей крок дозволив скоротити виробничі витрати. Якщо вірити інформації від Twitter-акаунту PlayStation Game Size, у базі даних PS Store Final Fantasy XVI займає трохи більше 90 гігабайт — якби гра набрала ще 10 гігабайт, то перевищила б максимальну місткість PS5-диска.
Раніше керівники заявляли, що Final Fantasy XVI працюватиме «прямо із коробки» і не вимагатиме патчу першого дня. Схоже, вони поквапилися з висновками, оскільки латка все-таки з'явиться. Апдейт об'ємом 300 мегабайт вийде 20 червня і виправить помилки, які заважають просуватися за сюжетом або призводять до вильотів. Також покращать продуктивність та вичистять огріхи в текстах. Автори вибачилися і уточнили, що гра запуститься і без оновлення, а перелічені вище проблеми вони назвали «незначними».
Свіжий японський трейлер гри.
Також девелопери згадали, що отримали зворотний зв'язок від геймерів після демоверсії. Команда відрегулює швидкість переміщення камери, дозволить відмовитися від функції автоматичної прив'язки камери до персонажа, а також додасть можливість перепризначати кнопки керування, налаштовувати та вимикати розмиття в русі. Швидше за все, ці зміни пропишуться у грі у майбутніх патчах.
Йшлося і про режим «Нова гра +» для Final Fantasy XVI. Після першого проходження геймери розблокують не лише цю опцію, а й вищий рівень складності. На ньому введуть нових босів, інакше розмістять супротивників та