Цими вихідними (19–20 жовтня) відбудеться Citizencon, презентація студії Cloud Imperium Games, через яку компанія змусила співробітників працювати без вихідних. Журналіст Том Хендерсон (Tom Henderson) поспілкувався з колишніми і нинішніми працівниками студії, щоб дізнатися, як справи всередині команди і що відбувається з розробкою Star Citizen і Squadron 42.
За загальними законами Великобританії такий графік — злочин. Але в контрактах співробітників CIG є пункт, де вони добровільно відмовляються від ліміту робочого часу 48 годин на тиждень. Щоб пом'якшити збитки, всім влаштують вихідний 21 жовтня.
Здається, кранчі для ігрової індустрії не є новиною, а дружній колектив не проти попрацювати над улюбленим проектом. Тільки у випадку з CIG, за словами джерел Хендерсона, серед співробітників панує скоріше атмосфера зневіри та занепаду. Багато хто говорить, що компанія котиться у прірву через перевитрату коштів та невміле управління.
Star Citizen знаходиться у розробці вже 12 років. CIG весь цей час продовжувала збирати кошти гравців у рамках краудфандінгової компанії. На момент написання новини бекери принесли студії Кріса Робертса (Chris Roberts) понад 728 мільйонів доларів.
Фінансові проблеми CIG підтверджуються тим, що компанія намагалася без шуму у 2024 році звільнити від 100 до 150 співробітників в Остіні та Лос-Анджелесі. Співробітників змушували підписувати угоду про нерозголошення (NDA), щоб ті не писали у соцмережах, що втратили роботу. Інакше їм погрожували відмовити у виплаті вихідної допомоги. Проте інформація все одно просочилася у ЗМІ.
Співробітники CIG розповіли Хендерсону що регулярну індексацію зарплат було припинено, а витрати на життя у людей продовжують зростати. Деякі розробники ледве зводять кінці з