Просто мультиплеєрного шутера нині недостатньо, щоби привернути до себе увагу. Обов'язково потрібна фішечка! Фішечка Histera — карти, що змінюються прямо по ходу матчу, через що ви можете почати бій у науковій фантастиці, а закінчити — у первісній епосі.
Епохи тасуються через Глітч — так називається місцева непередбачувана просторово-часова аномалія. В одну мить гравці можуть бігти крізь древні джунглі, потім потрапити до Другої світової, а потім опинитися посеред футуристичних хмарочосів.
Кожна епоха має свої види зброї з унікальними сильними і слабкими сторонами. Ключ до перемоги — розуміти нюанси епох і складати добрі комбінації екіпіровок. Автори обіцяють, що згодом додаватимуть більше типів локацій.
Геймплей Histera - швидкий шутер від першої особи з режимами типу класичного бою до смерті або командного захоплення точок. Система поширення – умовно-безкоштовна, але без систем, які дають гравцеві переваги за гроші. Розробники - StickyLock Games, поки не мають примітних проектів за плечима.
Histera стартує в режимі раннього доступу в 2024 на ПК, PlayStation 5 і Xbox Series. Пробна версія Histera з'явиться в рамках Steam Next Fest з 9 по 16 жовтня. Гравцям у демо дадуть особливий скін у повній версії гри.