Журналісти видання The Verge зв'язалися з розробниками із чилійської інді-студії IguanaBee. Девелопери розповіли про причини поганої якості їхньої гри Skull Island: Rise of Kong, яку в Мережі не обсміяв лише лінивий.
Розробники звинувачують у всьому видавця GameMill Entertainment. Компанія дала студії на створення гри лише рік, хоча для таких проектів потрібно набагато більше часу. Також у IguanaBee постійно відчувалася нестача фінансування. Через це студія прощалася із кваліфікованими співробітниками. У різні часи над Skull Island: Rise of Kong працювали від 2 до 20 осіб.
З лютого у команді розпочалися кранчі, співробітники «працювали на автопілоті». При цьому команда IguanaBee не може дозволити собі фінансування власних проектів, тому повністю залежить від таких видавців, як GameMill Entertainment.
Хоча в IguanaBee були талановиті фахівці — минулого року команда випустила платформер What Lies in the Multiverse, який зібрав позитивні відгуки та став найкращою грою Латинської Америки.