Baldur's Gate III цілком заслужено згрібла вагон нагород зі всіляких премій. Здавалося б, Larian Studios повинна радіти такій похвалі, але насправді студія в прямому сенсі страждала через успіх триквела.
За словами засновника і гендиректора Larian Свена Вінке (Swen Vincke), кожна статуетка і кожен титул BGIII дійсно приносить колективу безліч позитивних емоцій, проте з часом досягнення проекту почали завдавати незручностей.
Спочатку все було чудово, але коли розробники усвідомили, що їхнє творіння продовжить здобувати перемоги, їм довелося організувати «ротацію серед співробітників» для відвідування церемоній. «Їх так багато — це не може не впливати на робочий процес. <…> Різні люди вирушали на різні заходи», – поділився Вінке.
Було б чудово, якби всі церемонії проводилися приблизно в один і той же час, вважає керівник, тому що все це тривале торжество, на його подив, забирає занадто багато сил. Причому як фізичних, а й емоційних. Baldur's Gate III продовжує отримувати багато уваги з боку, а це означає, що вся команда «була куди більш емоційною, тому що не могла попрощатися з грою». «А вам потрібна фінальна точка наприкінці проекту, щоб відійти від нього», — розповів Вінке.
Нагородний сезон для Baldur's Gate III розпочався ще 2023 року, проте рольова пригода досі отримує статуетки. Наприклад, у липні триквел взяв кілька призів на Develop: Star Awards 2024 року. Нагадаємо, витвір Larian виявився настільки успішним, що встановив рекорд, заробивши головні нагороди на п'яти основних преміях . В даний час студія готує відразу дві RPG та займається фінальним великим оновленням для BGIII. Воно вийде у вересні.