Джо Танг (Joe Tung) був провідним продюсером Halo 3, Halo: Reach і Destiny, потім вісім років працював над League of Legends, а тепер заснував власну студію і займається умовно-безкоштовною королівською битвою Supervive. У бесіді з PC Gamer Танг висловив провокаційну думку: на його думку, модель ігор-сервісів краща за традиційні релізи і для гравців, і для розробників.
Джо Танг
Трейлер Supervive - гри від студії Джо Танга.
Серед прикладів рішень щодо коробкових релізів, які ухвалюються не в інтересах гравців, Танг назвав демоверсії для презентацій на E3: там, мовляв, вистачає речей, які ніколи б не потрапили у фінальну версію гри.
Джо Танг
У творців Halo справді були особливі стосунки з демонстраціями на E3: наприклад, 2003 року формально показували презентацію Halo 2, яка реально працювала, але все-таки залізо першої Xbox всю цю красу потягнути не могло.
Гра Джо Танга Supervive, вочевидь, перерахованих проблем уникає: її анонсували за межами E3, вона спершу проходить обмежене бета-тестування і лише до кінця перетече в ОБТ. Усі мікротранзакції в грі виключно косметичні та не дають геймплейних переваг.
Серед геймплейних особливостей Supervive - суміш королівської битви з управлінням і персонажами як у «мобах». В основному режимі стикаються 10 команд по чотири людини, у кожного героя є основний вогонь, чотири здібності і пасивна особливість, а на карті є випадково мінливі умови і біоми зі своїми монстрами і босами.