Колишній редактор IGN Колін Моріарті (Colin Moriarty) у своєму подкасті PlayStation Sacred Symbols поділився інформацією про розробку багатостраждального геройського шутера Concord.
Інсайдер поспілкувався з одним із розробників гри. Той повідомив, що виробництво Concord обійшлося в £300 млн (що еквівалентно приблизно $400 млн). Sony вкладала в гру гроші знову і знову, хоча команда не вкладалася в строки і багато завдань зрештою віддали на аутсорс.
Колін Моріарті
І якщо до суми $400 млн є питання — цифру не підтверджують джерела інших журналістів, можливо сюди входить і придбання студії-розробника Firewalk, — то про культуру «токсичного позитиву» багато хто говорить. Наприклад інформацію підтвердив і журналіст Kotaku.
Його джерело повідомило, що команда була надто самовпевнена, особливо вихідці з Bungie. Від негативних відгуків та сумнівів інших розробників вони «ховали голову в пісок» і продовжували наполегливо слідувати своєму курсу, впевнені в успіху.
Сервери Concord закрили 6 вересня після оглушливого провалу шутера. Гру зняли з продажу. Її подальша доля поки невідома, але із мультиплікаційної антології Secret Level персонажів не виріжуть.