Black Myth: Wukong прогриміла на всю індустрію — екшен заробив кілька нагород, продався багатомільйонним тиражемі навіть підштовхнув продажі PS5 у рідному Китаї. Якщо вірити консультанту у сфері відеоігор Даніелю Каміло (Daniel Camilo), який працює в Піднебесній, відгомони успіху Wukong вплинули і на інші ААА-проекти з Китаю.
Під дощем із грошей опинилася і S-GAME зі своїм екшеном Phantom Blade Zero. Обидва джерела Каміло зійшлися на думці, що додаткові кошти команді почали виділяти ще навіть до виходу Wukong — усе завдяки галасу навколо останньої. Фахівець підкреслив, що Phantom Blade Zero вже давно перебувала у виробництві на момент релізу творіння Game Science.
Якщо вірити співрозмовникам Каміло, після старту Wukong команді S-GAME навіть довелося почати відмовляти інвесторам — так багато було охочих заскочити на хвилю квітучого китайського геймдева.
Phantom Blade Zero готується для ПК і PlayStation 5. Дати релізу поки немає — її планують розкрити до кінця 2025-го. Black Myth: Wukong вийшла в серпні 2024-го на тих самих платформах. Запуск на Xbox Series, судячи зі слів продюсера Wukong, забуксував через Series S.