Приближается начало альфа-тестирования Dragonflight, и разработчики опубликовали масштабный предварительный обзор обновленной системы талантов для всех специализаций охотников, как показав структуру ветвей, так и представив детальное описание каждого таланта. Авторы игры спешат как можно раньше выдать сообществу переработанные таланты, чтобы собрать отзывы и ввести нужные изменения. Сейчас статья доступна только на английском.
Официальный перевод на русский язык скорее всего появится позднее – тогда эта тема будет обновлена, а пока вы можете ознакомиться с оригиналом и, по крайней мере, посмотреть структуру деревьев. Dragonflight Talent Preview — Hunter Dragonflight contains major updates to World of Warcraft classes, centering on the re-introduction of talent trees. In this preview, we take a first look at the prototype trees for the Hunter and Rogue classes.
These and all the other trees still have a lot of work to be done, but we want to share what we can to start collecting detailed feedback at this early stage. Talent System Design Philosophy Some of our biggest goals in a class and talent revamp are to increase player agency over your character’s progression and build, provide meaningful rewards while leveling, and reinforce your character’s connection to both their class and their spec. In addition, we felt we had to retain many features of modern World of Warcraft specializations.
Specializations have many unique abilities, some of which might be central to the identity of the spec. They have a wide variety of optional bonuses that have been created at various times over the years. This all led us back to talent trees— a concept familiar to people who played WoW before the Mists of Pandaria expansion.